GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Praktisk info omkring teltet

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Anne Sofie




Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 28/02/10

Praktisk info omkring teltet Empty
IndlægEmne: Praktisk info omkring teltet   Praktisk info omkring teltet Icon_minitimeTors Mar 25, 2010 11:20 am

Hej folkens

Jeg har været inde på Roskildes hjemmeside og skriver her, hvad der er relevant for os:

- Teltet er 6 meter dybt (hvilket ikke giver nogen mening, for så vil det kun være 2,5 meter bredt! givet at det er 15 kvdm).. Men måske er det den anden vej?

- Teltet skal være bemandet hele tiden (også om natten!!!!). Dette gælder også den sidste nat indtil mandag kl 12.. Derudover har Roskilde Festival sat nogle åbningstider op, hvor man så selv må bestemme hvornår man har åbent...

Det var altså det, og det ser ud til, at de nu har fjernet denne information igen.

Jeg har ikke kontaktet Roskilde Festival, fordi det ikke giver mening, hvis alt for mange fra MS skriver til Roskilde. Men hvis jeg får grønt lys, vil jeg selvfølgelig gøre det! Men så skal vi nok lige høre alt fra den, der har haft den originale kontakt til Roskilde festival..?

Knus og kram, Anne Sofie Smile
Tilbage til toppen Go down
Vidali




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 09/11/09

Praktisk info omkring teltet Empty
IndlægEmne: Sv: Praktisk info omkring teltet   Praktisk info omkring teltet Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:33 am

Alletiders at du benytter dette til opdateringer!
Tilbage til toppen Go down
Anne Sofie




Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 28/02/10

Praktisk info omkring teltet Empty
IndlægEmne: Sv: Praktisk info omkring teltet   Praktisk info omkring teltet Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:37 am

Ja Smile

I må meget gerne alle sammen skrive her, hvis der er noget, jeg skal tjekke med Roskilde!! Praktiske ting..

Tak for sidst Smile

Anne Sofie
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Praktisk info omkring teltet Empty
IndlægEmne: Sv: Praktisk info omkring teltet   Praktisk info omkring teltet Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 2:11 pm

skide godt Smile

fornuftigt ikke at skrive uden videre. Hvis det er i mangle nogle info, så kan i bare skrive til maja idntil Lasse kommer tilbage. hendes mail er: man@ms.dk
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Anne Sofie




Antal indlæg : 7
Tilmeldt : 28/02/10

Praktisk info omkring teltet Empty
IndlægEmne: Sv: Praktisk info omkring teltet   Praktisk info omkring teltet Icon_minitimeOns Apr 14, 2010 2:52 pm

Jeg har fået et svar fra Roskilde nu på de spørgsmål, vi indtil videre havde! De var rigtig søde derinde!

Vi skal selv leje et telt hos fx Sara Telte eller Hvalsø Teltudlejning - her kan man så bestille med gulvbrædder og få målene på indgangen til teltet, så vi kan lave en fascade.
Hvordan skal vi gøre det? Står Maja Andersen for det?

Vi har teltplads på 6x6 meter?! Det er jo lidt mere end de 15 kvdm, som vi troede, vi havde. Kan det passe?

Fascaden skal males i hvid og grøn på sort baggrund.

Der SKAL være nattevagt på, når vi ikke har åbent i teltet.

Som udgangspunkt må intet af arealet ude foran teltet benyttes.

Vi må ikke servere gratis te, da det bliver solgt andre steder på pladsen og derfor vil være konkurrenceforvridende.

Vi må ikke spille musik - heller ikke lav musik og heller ikke når der ikke er musik på Odeon.

Vi må plastre det hele til med plakater - der er ingen brandfare at tage hensyn til Smile

Sidst men ikke mindst, må vi sætte teltet op lørdag før festivallen!! Men alt dette med hvem der skal kontaktes, for at vi kan komme ind, og alt det med armbånd, går jeg ud fra, at enten Mads eller Lise har styr på?
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Praktisk info omkring teltet Empty
IndlægEmne: Sv: Praktisk info omkring teltet   Praktisk info omkring teltet Icon_minitimeFre Apr 16, 2010 12:48 pm

wupti det var en masse info Smile hold da op!!

Øhm det med teltet-ulejning må vi lige tage med Lasse når han kommer tilbage fra barsel! Og jeg går også stærkt ud fra at, han vil få vores armbånd og få kontakter til hvordan/hvornår vi kan komme ind!

Jeg kan faktisk ikke lige huske datoen han kommer tilbage, men det er vist her i slutningen af april (får mænd i danmark ikke kun ca. en måneds barsel??! JEG KRÆVER LIGESTILLING alien lol! )
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Praktisk info omkring teltet Empty
IndlægEmne: Sv: Praktisk info omkring teltet   Praktisk info omkring teltet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Praktisk info omkring teltet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Indretning af teltet
» Ting til teltet
» Materialler vi skal have skaffet til teltet
» Druk--spil

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Gruppe rum :: Teltet-
Gå til: