GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 intern organisering

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

intern organisering Empty
IndlægEmne: intern organisering   intern organisering Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 2:16 am

Hej alle Smile så er juleferien slut! Jeg har snakket lidt med Frederik, og vi skal til at planlægge vores interne organisering...

først af alt, er alle stadig med på holdet?

hvis nogle har nogle gode ideer til hvordan vi skal lede og fordele må i meget gerne skrive det her... måske det vil være lettere når man har nogle konkrete opgaver/ansvarsområder at uddele... men er der nogen har noget de i hvert fald gerne vil stå for? eller nogen som har nogle ideer til poster som nogen skal tage sig af?

I må også gerne lige skrive, hvor meget i selv regner med at kunne gøre med projektet (har i ikke tid til meget andet end at komme til møder, eller har i rigtigt meget tid til at stå for en masse ting osv.)

Personligt regner jeg med at kunne inddrage mig selv ret meget i det. Jeg har valgt dette som mit eneste rent ms projekt fra nu af til det er slut... dermed ikke sagt jeg kan tage alt på mine skuldre... Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
EmilH




Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 03/11/09

intern organisering Empty
IndlægEmne: Sv: intern organisering   intern organisering Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 5:21 pm

Som Frederik skrev bør der være to projektledere. Derudover forslår jeg vi deler gruppen ind i nogle mindre. F.eks. "hvordan laver vi den fedeste bod på festivallen?"-gruppen og "budskabet til folket"-gruppen som tager sig af af fest/kampagne på pladsen. Jeg er bare bange for at der bliver en lidt ulige fordeling af sjove/sure opgaver.

Hvad angår tid... Jeg håber på at få det til at gå op så jeg kan komme til mødet den 1. Men der er en risiko for at jeg sidder i Beirut til den tid.
Derefter skal jeg på skolebænken i Valencia og vil først være tilbage midt i april. Men så er jeg også klar til at give det en skalle Smile
Vi ses!
Tilbage til toppen Go down
Vidali




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 09/11/09

intern organisering Empty
IndlægEmne: engagementskurve   intern organisering Icon_minitimeMan Jan 25, 2010 10:31 pm

Hej alle:-)
Håber at det går godt og at i er kommet godt ind i det nye år!

Mads, ser frem til at høre om, hvad det er for noget med alle dine rejser;-)

Jeg glæder mig til at komme i gang med det hele og har forsøgt at lave en tidskurve da mit engagement er højt men det er ikke altid at tiden tilstrækkelig til at udfylde det;-)

Idag og frem til d. 1/3 har jeg tid til at give den en skalde.
Fra d. 20/3 er jeg med på vognen igen.
Juni måned bliver igen presset, da vi skal aflevere projekt og skrive eksamen.

Jeg kan forstå at Mads er med os lidt endnu men tager til Valencia og er tilbage i gruppen til april. afro

Jeg tænker, at man kan se på hvornår man har mest tid og hvilke opgaver vi har sagt, der skal laves i den periode?

På snarligt gensyn!
Kærligst Vår
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

intern organisering Empty
IndlægEmne: Sv: intern organisering   intern organisering Icon_minitimeTirs Jan 26, 2010 6:01 pm

Jeg tror det er Email og ikke Mads som skal ud og rejse ^^

Jeg har tænkt lidt over det, og jeg tror gerne jeg kunne bilve en af de der "projektledere" med mindre der er 2 andre som virkeligt brænder for det. Jeg har ingen planer som kunne forstyre forløbet frem til festvallen.

Dog tror jeg ikke at jeg kommer med til selve festivallen Sleep , så hvis en projektleder skal komme med, er det nok ikke mig.

Et spørgsmål: er det meningen at vi skal rekrutere andre frivillige til projektet, til at stå i teltet som kommer op på pladsen?
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Liv i Dali




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 11/11/09

intern organisering Empty
IndlægEmne: Sv: intern organisering   intern organisering Icon_minitimeOns Jan 27, 2010 1:32 am

Heey pirat

Håber i alle har det skønt og kommet godt ind i det nye år. jocolor

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med dette projket,der er en masser super fede ideer, og dette forum er en rigtig god måde at kommunikere på! - lysten findes helt bestemt.
Dog ser tiden lidt anerledes ud, da jeg er blevet koordinator for frivillig fodboldholdet (kom endelig og træn med;), plus jeg har noget "giv jord til mord" fra sidste år jeg skal have afsluttet, som også tager lidt tid.

Men her kommer min kommer min kurve, for jeg vil rigtig gerne være med Smile:
- Februar måned er jeg helt oppe på dupperne - fyr løs Wink
- Marts måned ser det desværre omvendt ud
- Jeg får dog mit comeback igen efter d. 9/4 - bring it on
- Maj -juni er projekteksamensperiode, så det tager vi som det kommer Smile

Glæder mig til at se jer igen på mandag ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Amila




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 03/11/09

intern organisering Empty
IndlægEmne: Engagement-kurve   intern organisering Icon_minitimeLør Jan 30, 2010 5:42 pm

Først og fremmest godt nytår til jer alle! Smile

Det bliver spændende at komme i gang med projektet. Fedt at høre at alle er så friske på at komme i gang igen! Det sætter motivationen i gang.

Min engagement-kurve ser ud som følgende Smile :

februar+marts: Jeg har ikke mulighed for at arrangere mig så meget, da jeg får en travl start på semesteret og desuden er jeg koordinator for reggaeton-festen, der bliver afholdt d. 13 marts og håber selvfølgelig på at se jer alle til festen! Laughing

Slutningen af marts-slutningen af maj: Umiddelbart ser det ud til at jeg kan give den en ekstra skalle i denne periode.

Fra slutningen af maj til d. 25 juni har jeg eksamener, men derefter er jeg med igen!

Jeg bliver desværre nok ret forsinket til mødet d.1, da jeg er på arbejde til kl. 18, men jeg håber at jeg kan nå tilbage og høre, hvad i har fået snakket om.

Vi ses! What a Face
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





intern organisering Empty
IndlægEmne: Sv: intern organisering   intern organisering Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
intern organisering
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Gruppe rum :: Buzzzzzzzz-
Gå til: