GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Næste fællesmøde

Go down 
+2
Jonathan
Mads
6 deltagere
ForfatterBesked
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeTors Apr 29, 2010 3:09 pm

Hej alle sammen Smile så er vi kommet meget nærmere vores deadline med festivallen, og mon ikke det er ved at være tid til at vi mødes igen alle sammen og får samlet op.

Lasse vil også meget gerne snart have en status opdatering affraid

Men nu ved jeg jo godt at mange af os snart har travlt med eksamener og andet godt, så vi skal vel lige have koordineret et tidspunkt hvor nogen fra hver gruppe kan samles + lise og jeg.

Datoer jeg lige kan foreslå for næste uge, hvis jeg ikke er for sent ude med det, er:

tirsdag d.4 maj - evt formiddag så lise og jeg kan gå direkte til Lasse bagefter og give status. Jeg kan desvære ikke om eftermiddagen :/

Onsdag d.5 om eftermiddagen?

Fredag d.7 maj på et tidspunkt?

Hvad passer jer andre bedst? eller skal vi i stedet satse på at mødes om 2 uger?
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Jonathan




Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 08/02/10

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeFre Apr 30, 2010 3:43 am

Jeg er på Fyn indtil d. 8.
Tilbage til toppen Go down
Liv i Dali




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 11/11/09

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeMan Maj 03, 2010 8:53 pm

Hey Mads Smile
Det lyder som en rigtig god ide med et fælles-møde. Hvis Jonathan først kommer hjem d. 8, hvad så med tirsdag d. 11 kl. 17? Smile
Tilbage til toppen Go down
Anja




Antal indlæg : 12
Tilmeldt : 24/02/10

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Maj 04, 2010 11:00 am

kl. 17 d. 11. er jeg i fuld gang med at blive dopet af svækkede bakterier og vira, men kan godt komme efter, ved dog ikke hvor lang tid det tager..
Tilbage til toppen Go down
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Maj 04, 2010 2:04 pm

Jeg tænker også d. 11. - så når det at være inden kristi himmelfartsweekenden, hvor folk måske ikke kan?? For min skyld måtte det dog godt være lidt senere end 17, hvis det kunne? Men ellers er 17 også fint Smile
knus
Tilbage til toppen Go down
Anja




Antal indlæg : 12
Tilmeldt : 24/02/10

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeTirs Maj 04, 2010 5:16 pm

Forresten.. kan vi ikke snart planlægge noget socialt for hele arbejdsgruppen - f.eks. i forlængelse af et stormøde? Kan knap nok huske ansigter og navne på andre end dem i buzz, og det synes jeg er ret ærgerligt når vi skal arbejde så tæt sammen op til og under festivalen! Jeg forestiller mig bare noget enkelt med noget spisning og evt. navnelege og/eller andet hyggeligt? bare en ide Smile
Tilbage til toppen Go down
Vidali




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 09/11/09

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 1:19 pm

Jeg kan også godt d. 11 maj:-) Men god idé som Anna siger, måske vi kan lave nogle pitabrød, når vi kommer kl. 17.00 og spise ca. 17.30 og omkr. 18.00-18.30 holde et møde?
Tilbage til toppen Go down
Vidali




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 09/11/09

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 1:21 pm

Forresten Liv, Amila og Mads vi kan evt. mødes kl. 16.00 og holde møde med Lasse? :-)
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 2:57 pm

okay det lyder som om der er mange som gerne vil d.11, så skal vi ikke sige det bliver der??

og jo, det lyder super hyggeligt med noget socialt halløj der også jocolor

er alle med på noget pita brød??
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Anja




Antal indlæg : 12
Tilmeldt : 24/02/10

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 6:34 pm

yes, i må meget gerne gemme lidt til mig hvis i mødes og spiser kl 17.. regner med at kunne være der ca. kl 18!
Tilbage til toppen Go down
Liv i Dali




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 11/11/09

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 5:15 pm

Det lyder lækkert med pitabrød og god ide med hygge! Smile
Måske vi skal opfordre alle grupperne til at have skrevet en opdatering og læst sidste nyt i hver gruppe, så vi alle er forberedt og kan gå lige til sagens kerne Wink
Tilbage til toppen Go down
Liv i Dali




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 11/11/09

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 6:09 pm

Hey Folks Smile

Vi har skaffet mad til på tirsdag, så det bliver lækkert! Wink
Tilbage til toppen Go down
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Møde tirsdag..   Næste fællesmøde Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 3:55 pm

Hola,

Vi har ikke kunne få fat i Lasse i noget tid, så vi tør ikke satse på et møde kl. 16 med Lasse. Så mødet i morgen starter først kl. 17 og er et fællesmøde fra start til slut Smile

Et af punkterne vi gerne vil tale om er budgettet. Så folk kan lige overveje, hvor mange penge deres gruppe sådan ca. vil få brug for.. så vi kan lave et realistisk budget over de 50.000 vi har til rådighed!

Der vil være lækker aftensmad - glæder mig til vi ses Smile


Kram Lise
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næste fællesmøde Empty
IndlægEmne: Sv: Næste fællesmøde   Næste fællesmøde Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næste fællesmøde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» næste fællesmøde
» Referat fra fællesmøde 11. maj

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Generelt :: Praktisk Info-
Gå til: