GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 vi skal ringe til de hjemkomne

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

vi skal ringe til de hjemkomne Empty
IndlægEmne: vi skal ringe til de hjemkomne   vi skal ringe til de hjemkomne Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 3:46 pm

så har jeg fået skaffet de numre vi skal ringe til ^^ 64 i alt,

og når nu emil er væk, og jeg ikke regner amila med, så er vi: lise, liv, vaar, jonathan, og jeg selv, så det giver 12 til hver og 4 jokere som den der bliver først færdig kan give sig i kast med cheers så er der lidt at konkurre om scratch

vi skulle kunne bruge de telefoner der er i global contacts kontor - der hvor lasse/frederik plejer at sidde pirat så der begiver vi os op efter mødet med de nye frivillige... og hvis vi ikke bliver færdige onsdag kan vi jo bare nakke torsdag aften også... lyder det som en god plan?
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

vi skal ringe til de hjemkomne Empty
IndlægEmne: Sv: vi skal ringe til de hjemkomne   vi skal ringe til de hjemkomne Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 1:05 pm

Skal vi mødes med de nye frivillige på onsdag? Det synes jeg ikke jeg har hørt, men det er måske bare mig?

Jeg napper hellere mine 12 torsdag aften - der er jeg på MS alligevel, da jeg arbejder onsdag aften. Håber I også er der torsdag, så jeg lige kan høre hvad vi siger til dem Smile

knus
Tilbage til toppen Go down
 
vi skal ringe til de hjemkomne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Materialler vi skal have skaffet til teltet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Gamle Ideer - Skraldespand :: det som er flyttet-
Gå til: