GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 nyt slogan

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

nyt slogan Empty
IndlægEmne: nyt slogan   nyt slogan Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 1:41 am

oki så vi skal have fundet på et bedre slogan ^^ MS'ere (og festvalsgængere) er åbenbart ikke fornuftige Suspect

så lads os få smidt nogle ideer på banen Basketball

"At rejse, er at ændre" - nah

"En tur til syden..." - kan stoppe der, og se om folk kommer for at høre slutningen? eller man kunne komme på en god afslutning ^^
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Vidali




Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 09/11/09

nyt slogan Empty
IndlægEmne: Slogans   nyt slogan Icon_minitimeMan Jan 25, 2010 10:42 pm

Okay, god idé Mads, vi kan lave en lille Brainstorm, her er alle forslag velkommen (ik Frederik?Wink).

Måske, Mads, skulle det være " At rejse for at ændre"
Anden idé:
"hey du, ved du hva du ku´, rejs´ ud med ms nu!",

hmm, det er jo ikke helt ms man rejser ud med, og det er måske for langt. Men vil gå og gruble lidt over et slogan.
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

nyt slogan Empty
IndlægEmne: Sv: nyt slogan   nyt slogan Icon_minitimeTors Feb 04, 2010 2:35 pm

Jeg vil lige minde om, at vi ud over slogan også skal designe et logo til os!!!! i må gerne ligge hovederne i blød omkring dette til på torsdag, så det kan blive giet til buzz gruppen hurtigst muligt Smile
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

nyt slogan Empty
IndlægEmne: Sv: nyt slogan   nyt slogan Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 2:41 pm

til alle dem som kender nogen som kan designe, i må meget gerne bede dem give et forslag til noget som omhandler "rejs ud, og kom tæt på".

Evt. hvis nogen har ideer til havd det eller meget gerne må indholde så må i meget gerne skrive det i denne tråd!

Angående slogan, så synes jeg vi skal fortsætte med GC's eget... vi er ikke lænegre en gruppe som skal promovere nogle få rejser med en bestemt bæredygtigheds ideologi, men GC generelt. Derfor synes jeg også at vi skal bruge deres eget slogan.

Men jeg er jo ikke enerådig ^^ så hvis der er nogle som er uenige, må i meget meget gerne skrive det her i tråden!
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
EmilH




Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 03/11/09

nyt slogan Empty
IndlægEmne: Sv: nyt slogan   nyt slogan Icon_minitimeOns Apr 07, 2010 6:15 pm

Hvis det er ændret til GC generelt er det meget svært at argumentere for at bruge et andet slogan end GC's eget (selvom det er tamt) Det eneste jeg kan komme på er hvis vi skulle komme på et slogan som kæder Roskilde sammen med det at rejse.

Jeg sidder midt i lektierne (subjuntiv i bisætninger konverteret til upersonlig genfortællings "modus", ikke ligefrem fængende) og blev lidt distraheret. :-)
Jeg kom til at tænke på mærkelige udsagn.
"Vi tager udgangspunkt i os selv og vores omgivelser" Gør et andet land/kontinent til centrum i et verdenskort.
"Vender de alt på hovedet syd for ækvator?" et verdenskort på hovedet.
"Hvilke andre farver end sort findes der i afrika?"
"Laver befolkningen andet end billige varer i asien?"
"Nogle steder i verden bruges afføring som byggemateriale, kom giv en hånd med"
"Er kærlighed en luksus som mange ikke har råd til?"
"Er et ødelagt hjem stadig et hjem?" (i sammenhæng med krig og naturkatastrofer)
"Mad + kærlighed + tryghed = lykke.... eller?"
"Er Shakira virkelig det største sydamerika har at byde på rent kulturelt?"

Jeg ved ikke helt hvad de skal bruges til, men nu skriver jeg dem her i tilfælde det skulle inspirere jer til nye ideer.

Ps. jeg kommer tilbage i næste uge. Så i siger bare til hvor der brug for hjælp.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nyt slogan Empty
IndlægEmne: Sv: nyt slogan   nyt slogan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nyt slogan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Buzz followup
» logo og slogan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Gamle Ideer - Skraldespand :: det som er flyttet-
Gå til: