GlobalContact på Roskilde 2010
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

GlobalContact på Roskilde 2010

Gør noget fornuftigt, gør en forskel
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Salgs plakater

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Liv i Dali




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 11/11/09

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 12:32 am

Plakater:
Brainstorming:
Layout: Tre lag:
1. Et flot baggrunds billede,
2. Med sangcitater på billedet der omhandler det at rejse, det at gøre en forskel. Det skal være med sort, hvide, grå skrift
3. Skrigende skrift (grønt) hvor der står: ”rejs ud og oplev verden: start på Roskilde”

1. Plakat
Formål: tænde nysgerrigheden – skabe opmærksomhed omkring teltet på roskilde
Layout: farver der tiltrækker opmærksomhed, et billede hvor der forekommer kulturmøde
Hvornår: april – maj måned
2. Plakat:
Formål: ugens plan på Roskilde festivalen
Layout: et billede en masse glade lokale fra et andet land, der skaber glæde og feststemning
Hvornår: maj - juni

Artikler:
1. Artikel
Formål: Skabe kendskab til Global Contact, samt oplyse om teltet på festivalen – skabe nysgerrighed og interesse
Indhold: personlig rejseoplevelse med GC – evt. en artikel med Jonathan lavet af MS
- Fokus er at de skal komme i teltet på Roskilde festivalen. Det som denne artikel kan oplyse om er, at de nu har mulighed for at møde folk der selv har været ude og rejse med GC, og få en anden vinkel på oplevelsen end hvad en hjemmeside kan give.
Layout: Det samme som fra den første plakat – pigen og drengen der sidder rundt om badekaret
Hvornår: april - maj måned

2. Artikel
Formål: oplyse om teltet og dens aktiviteter
- Det som denne artikel kan oplyse om er, at de nu har mulighed for at møde folk der selv har været ude og rejse med GC, og få en anden vinkel på oplevelsen/kulturmøde hvad en hjemmeside kan give.
Indhold: mere præcise detaljer om boden, evt. dage og tidspunkter for de forskellige aktiviteter
Layout: - et mere festligt billede af lokale fra andre lande – her kan alle bidrage med et billede som de synes kunne være oplagt.
Hvornår: maj – juni

Brochurer:
Forside: den første eller anden plakat
Bagside: ugens plan på Roskilde
Indhold: om Global Contact og rejser
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 1:24 pm

Det er nogle super fede plakater!!! Det er godt gået Smile Skal vi holde med dem, eller skal vi lave en masse forskellige, med forskellige billeder og citater??
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Jonathan




Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 08/02/10

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 2:26 pm

jeg kan godt prøve at lave en del andre forslag.. Men lige pt, bliver de lavet på mine billeder, så hvis vi kunne få nogle fra Asien og Sydamerika, ville det være niiiiice!
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 6:12 pm

Jeg ved at global contact har en del billeder liggende, dem kunne vi måske få adgang til Smile jeg skriver til lasse om det.
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Jonathan




Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 08/02/10

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 7:25 pm

Nice.. Ellers så spørg efter de billeder som har været med til billedkonkurrencer til hjemkomstweekenderne
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 7:34 pm

Lasse siger vi bare kan kigge forbi, så kan vi se hvad vi kan få. Hvis en går dette, kan personen så ikke også lige få telefon numrene til dem vi skal ringe til?
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Jonathan




Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 08/02/10

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 7:56 pm

Kan du ikke høre ad om Liv og jeg ikke kan få det til frivilligaften på torsdag?
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 8:16 pm

joh det kan jeg sagtens Smile

jeg tror nu ikke lasse kommer til dem, men det skader ikke at spørge Smile
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 10:40 pm

Ej nogle fede plakater! De tiltrækker virkelig opmærksomhed på en god måde. Er det dit billede Jonathan?
Jeg tænkte på om citatet kommer til at stå på skrå eller lige - eller om vi skal bruge begge?
Jeg synes begge dele fungerer godt - den lige give mest ro og ser professionel ud, hvor den skrå er lidt mere skæv og fængende, men også mere rodet måske...

Men super godt arbejde Smile

Knus
Tilbage til toppen Go down
Lisehojer




Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 02/11/09
Alder : 36
Geografisk sted : København Ø

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 10:42 pm

...og angående billeder, så hvis ikke vi får fat i nogle gode fra Global Contacts kartotek er vi jo i hvert fald nogle stykker der har været i Sydamerika. Så man burde vel kunne skrabe et par fede sammen hvis det er? Eller det har I måske talt om og fravalgt?
Tilbage til toppen Go down
Jonathan




Antal indlæg : 21
Tilmeldt : 08/02/10

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 10:51 pm

Yup, det er et af mine billeder jeg lige har leget lidt med, men skal lige have godkendt af min veninde på billedet at vi må bruge det..
Jeg lavede to udgaver, for at folk lidt kunne vurdere, hvad de syntes fungerede bedst.
Og jo, det er helt sikkert en mulighed med jeres billeder.. I kan evt håndplukke dem som i synes er bedst og tage dem med til næste møde..
Tilbage til toppen Go down
Mads
Admin



Antal indlæg : 79
Tilmeldt : 26/10/09
Geografisk sted : København SV

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTors Feb 18, 2010 11:22 pm

Lasse har godkendt at vi kan få GCs billeder Smile

i så fald synes jeg bedst om den med vandret skrift drunken
Tilbage til toppen Go down
https://goer-noget.danskforum.net
Liv i Dali




Antal indlæg : 26
Tilmeldt : 11/11/09

Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 1:35 am

Plakater:- Vi får lavet omkring 20 indsamlingslister. De er magen til landsindsamlingens lister dog med vores billede.
Formålet med dem er at vi kan tage dem med til frivilligeaftner, hjemkomstweekender osv. så folk kan skrive sig på hvis de er interesseret i at høre mere om teltet, og hvis de gerne vil være frivillige under festivalen.

- 3 x 70 plakater der illustrerer de 3 kontinenter man kan besøge: Sydamerika , Afrika ,Asien - det er samme layout dog med forskellige billeder.

Så har i et godt billede må i meget gerne sende det til vores mail:
Liv_i@hotmail.com
Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Salgs plakater Empty
IndlægEmne: Sv: Salgs plakater   Salgs plakater Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Salgs plakater
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» plakater

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
GlobalContact på Roskilde 2010 :: Gruppe rum :: Buzzzzzzzz-
Gå til: